zondag 16 december 2012

Warm donske

Ik heb iets met dekentjes, ik geef da toe.
En ik maak da zo graag! Zo voorzag ik onlangs de dochter al van een heel warm deken voor in haar bedje. Net als haar lievelingspop trouwens.. die ook een heel beddegoedsetje kreeg.
In dezelfde reeks maakte ik nu voor mijn petekindje een warm donske om de winter door te komen.
Niks zo zalig als je kindje induffelen in zo'n knus dekentje deze dagen.
Ik maakte de dekentjes wel iets groter ( 120 x 150cm ). Zo kan het nog lekker lang dienen en past het later ook nog als ze in een groot bedje slapen.





 

Tussen de ribfluweel en de fleece stikte in een stuk dons voor extra warmte! Het idee haalde ik bij haar.


Ribfluweel: Stoffenverkoop Kapellen
Felblauwe fleece: Carina's atelier





2 opmerkingen:

  1. Secret Santa goed ontvangen! Bedankt voor de prachtige cadeautjes! Hopelijk heb je evenveel geluk met de geniepige kerstman :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, daar ben ik blij voor! Mijn Secret Santa was ook erg fijn. Ik moet er dringend nog iets over Bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen