zondag 17 juni 2012

kraamcadeautjes met kikkertricot

Nog enkele dagen aftellen en dan moet een hele lieve vriendin van mij bevallen. Ze ligt me nauw aan het hart, niet alleen omdat ze een goede vriendin is, maar ook omdat zij mijn dochter mee op de wereld heeft gezet en zij een enorme steun was tijdens mijn bevalling.
Ik doe niets liever dan kraamcadeautjes maken en dus begon ik deze week al aan een pyamaatje voor het kleine mannetje en een rokje voor de mama in spé. (Want eens je bevallen bent wil je niet meer in je zwangerschapskledij rondlopen en toch pas je vaak niet meteen weer in je oude spullen, dus ik maakte eentje met een comfortabele rekbare tailleband zodat hij lekker gemakkelijk zit.)





patroon rokje: uit het rokjesboek van mme zsa zsa
patroon t shirt: ottobre zomer 2011, broekje gebaseerd op patroontje uit knippie
kikkertricot: Kapellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten