zondag 20 mei 2012

Vanaf heden een blogster ..

Spannend! Ik waag mij er dan toch maar aan om een blog te beginnen, om hier een een eerste bericht neer te schrijven.. Het zat al een tijdje als een dilemma in mijn hoofd, ik vind het namelijk heerlijk om al die creaties van andere te bekijken en steeds weer een beetje slimmer te worden in de wereld van het naaien dankzij al die gouden tips en trics. Stilaan begin ik af en toe zelf ook eens iets leuk te creeëren en dacht ik er aan om dit allemaal eens te gaan verzamelen en delen met anderen. Maar ik ben echt geen computer kenner.. er moet mij geregeld iemand te hulp schieten als dat ding weer kuren krijgt (of ik weer het een en ander misdaan heb), dus ik twijfelde, of ik het wel kon.
Maar zie hier het eerst bericht is geschreven .. vanaf heden ben ik een blogster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten